Veel gestelde vragen

Hieronder staat een overzicht van de veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen?
Neem dan contact met ons op via info@flexa-shop.nl of +31 (0)85 – 888 51 41

1. Kan ik de trap/glijbaan zowel links als rechts monteren?

Ja dat kan. Als u de montagehandleiding volgt dan ziet u dat u kunt kiezen om de trap/glijbaan links of rechts te monteren.

2. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer het product op voorraad is dan versturen wij het binnen enkele werkdagen. Kleine onderdelen gaan via de post. Pakketten gaan via DHL, u ontvangt een track en trace code zodat u de zending kunt volgen. Of u wordt gebeld door onze transporteur voor het maken van een bezorgafspraak.

Als uw bestelling niet op voorraad is, dan is er een levertijd van 2 á 3 weken. Voor de exacte leverweek mag u mailen of bellen. Graag uw bestelnummer bij de hand houden.

3. Ik heb mijn bestelling ontvangen maar er zit een beschadiging op.
Graag ontvangen wij van u een foto van het onderdeel waar de beschadiging op zit. Een foto van de sticker op de doos waar het betreffende onderdeel in zat. Een foto van het nummer wat in de montagehandleiding bij het betreffende onderdeel staat. Dit gaat ter beoordeling naar de fabrikant, waarbij u, zonder tegenbericht van ons, een nieuwe onderdeel ontvangt.

Het beschadigde onderdeel mag u gebruiken voor zover dit mogelijk is en hoeft niet retour.

4. Ik ben op zoek naar de montagehandleiding van een Flexa bed.
Op onze website kunt u naar het betreffende bed gaan. Als u deze aanklikt en naar beneden scrollt , dan treft u de montagehandleiding in PDF aan.

5. Ik ben montagemateriaal kwijt en wil dit bij bestellen.
In onze webwinkel bij onderdelen treft u al onze onderdelen aan. Als het betreffende onderdeel er niet bij staat, dan mag u een mail sturen om welk onderdeel het gaat.

6. Ik heb mijn bestelling ontvangen maar er mist een onderdeel.
Graag ontvangen wij van u de informatie van het onderdeel wat ontbreekt. Een foto van het nummer wat in de montagehandleiding bij het betreffende onderdeel staat. Dit gaat ter beoordeling naar de fabrikant, waarbij u, zonder tegenbericht van ons, een nieuwe onderdeel ontvangt.

7. Ik wil graag iets retoursturen. Hoe moet dit?
Retourneren is mogelijk. Bekijk onze retourprocedure op https://www.flexa-shop.nl/retourneren.

8. Ik wil graag de showroom bezoeken, wanneer zijn jullie open?
Wij zijn dagelijks open van 10:00 uur tot 17:00 uur. Het is wel raadzaam om een afspraak in te plannen, omdat wij soms afwezig zijn door bezorging.

9. Ik wil graag de montagehandleiding van een bed ontvangen.
U kunt de handleidingen van de FLEXA producten op deze pagina vinden.

10. Is het mogelijk dat de meubelen gemonteerd worden door jullie?
Wij hebben geen montage service. De montagehandleiding is zeer gebruiksvriendelijk. Als er tijdens het monteren vragen zijn, mag u ons bellen voor telefonische hulp.